Helios zaprasza na festiwal filmów snowboardowych!

In Kino

Wybrane kina Helios przygotowały dla fanów białego szaleństwa moc sportowych wrażeń na wielkim ekranie. Już podczas najbliższego weekendu, w dniach 10-12 grudnia, odbędzie się wyjątkowe filmowe wydarzenie promujące snowboarding oraz wyjątkową sportową kinematografię w wielkim stylu!

„Winter is my love” to jedna z największych i najważniejszych snowboardowych imprez filmowych na świecie. Od 2008 roku podczas kolejnych edycji festiwalu zobaczyć można najlepsze snowboardowe produkcje nadchodzącego sezonu, najgłośniejsze tytuły od uznanych wytwórni, wschodzące gwiazdy, a także wyjątkowe, niezależne ekipy.

Już podczas najbliższego weekendu, na ekranach kin Helios zobaczyć będzie można następujące produkcje:

  • Absinthe Films – CHANNEL ZERO
  • Jess Kimura – UNINVITED 3
  • Pirate Movie Production „DRIVEN”
  • Adrian Smardz „NO PLACE LIKE HOME”

W tym roku Festiwal zagości na ekranach 16 multipleksów sieci: Helios Białystok Alfa, Helios Bielsko-Biała, Helios Bydgoszcz, Helios Gdańsk Forum, Helios Jelenia Góra, Helios Katowice, Helios Kielce, Helios Legnica,  Helios Łódź, Helios Nowy Sącz, Helios Olsztyn, Helios Opole Solaris, Helios Poznań, Helios Rzeszów Galeria, Helios Szczecin Outlet, Helios Warszawa, Helios Wrocław Magnolia.

Bilety na to wyjątkowe, filmowe wydarzenie dostępne są w kasach wybranych kin Helios oraz pod adresem: www.helios.pl/wiml2021. Tego festiwalu nie może przegapić żaden fan ogromnych sportowych emocji na wielkim ekranie!

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

Spektakularne widowisko „RENAISSANCE: A Film by Beyoncé” na ekranach Heliosa

Sieć kin Helios zaprasza na porywający seans z wielką gwiazdą współczesnej muzyki – wszechstronnie utalentowaną Beyoncé. Najnowszy dokument o

Read More...

IFPI prezentuje badanie dotyczące postaw odbiorców muzyki wobec sztucznej inteligencji. Ludzka kreatywność pozostaje kluczowa w dobie muzyki produkowanej przez sztuczną inteligencję – potwierdzają odbiorcy muzyki

Międzynarodowa organizacja reprezentująca branżę nagraniową na świecie – IFPI – opublikowała wnioski z przeprowadzonego po raz pierwsze badania dotyczącego

Read More...

„Chłopi” przekraczają 1,5 miliona widzów!

„Chłopi” w reż. DK Welchman i Hugh Welchmana to zdecydowanie najpopularniejszy polski film od czasu pandemii, która na nowo

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu