Sieć kin Helios zaprasza na porywający seans z wielką gwiazdą współczesnej muzyki – wszechstronnie utalentowaną Beyoncé. Najnowszy dokument o artystce przedstawia jej zachwycającą trasę RENAISSANCE, która zawitała również do Polski. Projekcje odbędą się w wybranych kinach już od 1 grudnia.
RENAISSANCE to ostatnia trasa koncertowa Beyoncé, która obejmowała 56 występów w 39 miastach. Dokument przedstawia spektakularne tournée od powstania pierwszych koncepcji, poprzez koncert otwarcia w Sztokholmie, aż po wielki finał w Kansas City. Ponadto film ukazuje zaangażowanie artystki w produkcję show na każdym jego etapie. Widzowie będą mogli zajrzeć za kulisy i zobaczyć pieczołowite przygotowania do tak ogromnego muzycznego przedsięwzięcia. Warto dodać, że piosenkarka jest reżyserką i producentką dokumentu, co daje jej miłośnikom pełen wgląd w jej artystyczną wizję.
Beyoncé słynie ze swojej tytanicznej pracy i wielogodzinnych prób – to właśnie dlatego niezmiennie zachwyca występami, w których fenomenalnie łączy śpiew z tańcem. Jej ostatnie tournée ukazuje kolejny poziom jej niesamowitego kunsztu, co doskonale będzie widać na wielkich ekranach. Trasa RENAISSANCE promowała album o tym samym tytule, ale na setliście znalazły się również znane na całym świecie hity, takie jak między innymi „Crazy in Love” czy „Run the World (Girls)”
Tego seansu miłośnicy Queen Bey nie mogą przegapić! Bilety na seanse dokumentu „RENAISSANCE: A Film by Beyoncé” dostępne są w kasach wybranych kin Helios, na stronie www.helios.pl/beyonce oraz w aplikacji mobilnej. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a także – zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 304 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).