Pod hasłem „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz” Helios promuje korzystny dla widzów system sprzedażowy. Aby zaoszczędzić nawet 9, 12 lub 14 złotych (w zależności od kina), wystarczy kupić bilet na dowolny seans w repertuarze na kilka dni przed planowaną wizytą w kinie.
Helios rozpieszcza cenami miłośników dobrych filmów i fanów wyjątkowej kinowej atmosfery. Poza Superwtorkiem, czyli wtorkowymi seansami w stałej najniższej cenie, w multipleksach sieci czeka na widzów także unikalna oferta „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, w ramach której niższe ceny biletów są dostępne już na jeden dzień przed planowaną wizytą, a najbardziej atrakcyjne – 3 dni przed seansem. To kinomani decydują, jaką kwotę chcą zaoszczędzić – kupując bilety wcześniej, płacą za nie mniej.
Atrakcyjny cennik dotyczy również uwielbianych przez widzów filmów familijnych. Sieć nie wyznacza ram: rodziny mogą być dwu, trzy, a nawet 10-osobowe, mogą być wielopokoleniowe, formalne lub nie. Każdy, kto będzie chciał obejrzeć film familijny, będzie mógł skorzystać z tej atrakcyjnej oferty.
Filmy 3D można wciąż zobaczyć w tej samej cenie co 2D (w przypadku braku własnych okularów 3D, do biletów należy doliczyć tylko 3 zł). Każdy widz zapłaci tę samą sumę za wybrany seans (brak podziału na bilety normalne i ulgowe). Do biletów na seanse w salach Dream doliczana jest opłata wysokości 7 zł.
Kupując bilet wcześniej, widzowie mogą wybrać dla siebie najlepsze miejsca, a także zaoszczędzić. Do zobaczenia w kinach, nowe ceny obowiązują już od piątkowych seansów!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 50 kinami mającymi łącznie 281 ekranów i niemal 53 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).