Rodzinne seanse w kinach Helios!

In Aktualności, Kino

Sieć kin Helios zaprasza wszystkich fanów dobrej zabawy na weekendowe seanse. Już w najbliższą sobotę i niedzielę (12 i 13 czerwca) odbędą się seanse animacji „Magiczne Muzeum”. Bajka opowiada o perypetiach Henrysia, jego psa i przyjaciółki Moniki. Na bohaterów czeka ważne zadanie, muszą uratować miasto przed złym Władcą Marionetek. Pozytywne, filmowe emocje dla całej rodziny gwarantowane!

Henryś jest inteligentnym chłopcem, którego rozsadza energia. Ma teraz jeden cel — chce ukończyć ostatni poziom gry komputerowej. Kiedy znalazłby się w Galerii Sławnych Graczy, jego ojciec wreszcie byłby z niego dumny. Skończenie gry staje się początkiem prawdziwej przygody, która zabierze chłopca, jego psa i przyjaciółkę Monikę do zapomnianego muzeum starych lalek.

Gdy chłopiec przypadkiem uaktywni legendarny magiczny dysk, wszystkie lalki ożyją. A wraz z nimi straszny Władca Marionetek. Kiedy Henryś zda sobie sprawę z tego, jakie złe moce uwolnił, będzie musiał użyć wszystkich swoich umiejętności, by ocalić nie tylko siebie i przyjaciół, ale całe miasto.

Na małych kinomanów przed seansem czekać będą filmowe quizy i zagadki do rozwiązania!

Helios zaprasza do zakupu biletów w kasach kin oraz na stronie: www.helios.pl/magicznemuzeum. Na seanse „Magiczne Muzeum” obowiązuje cennik repertuarowy kina familijnego. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a także – zaoszczędzić!

Do zobaczenia na filmowych spotkaniach dla całej rodziny w kinach Helios!

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 50 kinami mającymi łącznie 281 ekranów i niemal 53 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjirecenzji: „Tokyo Vice. Sekrety japońskiego półświatka”, czyli mrok i demony zła są wszędzie…

Jake Adelstein jest jedynym amerykańskim dziennikarzem śledczym, któremu dane było odkryć i bliżej poznać tajemnice japońskiego świata przestępczego. Przynajmniej

Read More...

#wtonacjirecenzji: „Balwierz”, czyli trwa w najlepsze bondowski show must go on!

W ostatnich miesiącach Katarzyna Bonda rozpieszcza nas pod względem nie tylko, jeśli chodzi o ilość publikacji, ale także tego,

Read More...

#wtonacjipromocji: „Będziesz tego żałować”, czyli czas na nieszablonową serię

Tym razem w serii tekstów promocyjnych przedstawiamy Wam najnowszą powieść Alicji Sinickiej. Autorka udowodniła, że mimo, że od lat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu