Helios zaprasza na Maraton Egzorcyzmów!

In Aktualności, Kino

W piątkową noc, z 13 na 14 sierpnia, we wszystkich kinach Helios, odbędą się seanse przygotowane z myślą o widzach ceniących sobie wielkie emocje na dużym ekranie. W ciągu jednej nocy zaprezentowane zostaną aż cztery filmy, których wiodącym tematem są mrożące krew w żyłach egzorcyzmy.

Jako pierwsza wyświetlona zostanie premiera rodem z piekła – „EGROZCYZMY DNIA SIÓDMEGO”. Po krótkiej przerwie widzowie zobaczą klasyk gatunku, uznawany za najstraszniejszy horror wszechczasów – film „EGZORCYSTA”. Następnie kinomani przekonają się co kryją „TAŚMY WATYKANU”, a na zakończenie najwytrwalszym zostanie zaprezentowany „BELZEBUB”. Demony, opętania i egzorcyzmy opanują ekrany kin Helios w całej Polsce!

13 sierpnia to doskonała data na seans egzorcystyczny i próbę przepędzenia demonów… Czy widzowie kin Helios są gotowi na to wielkie, filmowe starcie z demonami? O tym przekonamy się już za dwa tygodnie!

Dzięki specjalnej procedurze i odpowiednio przeszkolonemu personelowi możliwe jest bezpieczne oglądanie najlepszych filmów na wielkim ekranie! Stosując się do wytycznych, w salach dostępne będzie 75% miejsc, a akcja Nocnych Maratonów Filmowych „Dolewka Pepsi gratis” zostaje zawieszona do odwołania.

Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na najbliższe seanse w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe w kasach kin oraz na stronie: www.helios.pl/nmf_egzorcyzmow  (dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także – zaoszczędzić).

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjipromocji: „Będziesz tego żałować”, czyli czas na nieszablonową serię

Tym razem w serii tekstów promocyjnych przedstawiamy Wam najnowszą powieść Alicji Sinickiej. Autorka udowodniła, że mimo, że od lat

Read More...

#wtonacjipromocji: „Utracony element”, czyli jak czasami przedmiot potrafi łączyć ludzi

Tym razem w serii tekstów promocyjnych przedstawiamy Wam najnowszą powieść Adrianny Rozbickiej. Autorka udowodniła, że potrafi po mistrzowsku prowadzić

Read More...

#wtonacjipromocji: „Niewybaczalne”, czyli Izabela Janiszewska wraca na salony!

Tym razem w serii tekstów promocyjnych przedstawiamy Wam najnowszą powieść Izabeli Janiszewskiej. Autorka po raz kolejny udowodniła, że thriller

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu