Choć temperatura za oknami powoli spada, w kinach Helios wciąż wznosi się fala gorących tytułów. Najbliższe tygodnie przyniosą moc fantastycznych premier filmowych. Z tej okazji sieć przygotowała dla swoich widzów konkurs, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia do Energylandii.
Cały wrzesień obfitować będzie w gorące premiery filmowe. Na ekranach kin Helios już króluje między innymi: romans „After. Ocal mnie”, najnowszy film studia Marvel „Shang-Chi i Legenda Dziesięciu Pierścieni” oraz animacja dla całej rodziny „Psi Patrol Film”.
W najbliższy piątek na ekranach zadebiutują ponadto dwie polskie produkcje: komedia w gwiazdorskiej obsadzie „Teściowie” oraz „Small World” – dramat w reżyserii Patryka Vegi.
17 września Helios zaprosi na komedię akcji, inspirowaną prawdziwą historią „Najmro. Kocha, kradnie, szanuje” oraz kontynuację animacji „Mała Wielka Stopa 2: W rodzinie siła”. W ostatni piątek września premierę będzie miał poruszający film opowiadający o Grzegorzu Przemyku w reżyserii Jana Matuszyńskiego „Żeby nie było śladów” oraz film familijny „Jak rozmawiać z psem”.
Aby wziąć udział we wrześniowej akcji wystarczy wypełnić zgłoszenie konkursowe dostępne na stronie https://konkursy.helios.pl/landing/jesien2021 oraz odpowiedzieć na pytanie: Jeśli Twoja wakacyjna przygoda byłaby filmem – to jakim oraz uzasadnić swój wybór w kreatywny sposób do 27 września. Nagrodą główną są podwójne zaproszenia do Energylandii (ważne do 31.10.2021r.).
Wrzesień to nie koniec lata! Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse oraz do filmowej zabawy. Szczegóły konkursu dostępne są pod adresem: www.helios.pl/wrzesien.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).