Mikołajki w tym roku wypadają w poniedziałek, niemniej Helios rozpocznie wielkie filmowe świetowanie już w piątek! Udział w maratonie pełnym grozy to idealny prezent mikołajkowy dla wszystkich miłośników horrorów ponieważ już 3 grudnia wielbiciele mrocznego kina zobaczą zestaw aż czterech porywających filmów!
We wszystkich kinach Helios w całej Polsce 3 grudnia, na godzinę przed wybiciem północy, rozpocznie się Mikołajkowy Maraton Grozy. Strach się bać! Zestaw filmów dobrany przez sieć na Mikołajkowy Maraton Grozy zdecydowanie przyprawi o dreszczyk emocji każdego fana mocnych wrażeń na wielkim ekranie!
Jako pierwsze wyświetlone zostaną aż dwie przedpremiery: „Kalendarz adwentowy” oraz „Syn”. Po tych tytułach przyjdzie czas na „Klątwę młodości” i… polowanie na czarownice. Końcówka maratonu to niezwykle klimatyczne „Nocne istoty”. Mroczne legendy, nawiedzone domy, przerażające tajemnice, opętanie – takimi motywami przepełniony będzie najbliższy maraton filmowy Heliosa!
Kina Helios zapraszają na maraton grozy
Skarpetki, czekoladki? To wszystko już było! Prezentem mikołajkowym dalekim od powtarzalności będzie zdecydowanie bilet na Mikołajkowy Maraton Grozy. Odpowiednia dawka emocji z pewnością sprawi, że heliosowe Mikołajki zapadną w pamięć na długo każdego kinomana! Taka dawka grozy jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli nikomu zasnąć.
Czas kupić bilety, wchodząc na stronę www.helios.pl/nmf_mikolajkowy, a następnie zaopatrzyć się w dobry nastrój, poćwiczyć mocne nerwy i stawić się 3 grudnia w kinie Helios na mrożących krew w żyłach grudniowych seansach!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).