Po długiej rozłące Maestro ponownie zaprosi widzów do wspólnej zabawy. W czwartek, 19 sierpnia, w wybranych kinach sieci Helios wyświetlony zostanie koncert znanego na całym świecie holenderskiego skrzypka i dyrygenta „ANDRÉ RIEU – Znowu razem!”.
Minęło sporo czasu, odkąd André i jego Orkiestra Johanna Straussa przestali koncertować. Rozłąka była długa, jednak holenderski skrzypek nie zapomniał o polskich fanach.
Tęsknimy za Wami! – mówi Maestro, ale zaraz dodaje: – Nie martwcie
się jednak. Przygotowałem dla Was specjalny koncert, do obejrzenia tylko w
kinach, byśmy znów mogli się spotkać! Rzeczywiście: „Znowu razem!” to nowy
kinowy koncert, w którym holenderski król walca zawarł ulubione fragmenty ze
swoich wcześniejszych show. Wiele z tych magicznych utworów nie było dotąd
pokazywanych w kinach.
Habanera
z Carmen, walc Nad pięknym modrym Dunajem, pieśń Manhã de Carnaval czy Samotny
pasterz na fletnię Pana to tylko niektóre hity – wybrane z
międzynarodowych koncertów w São Paulo, Bukareszcie, Sydney, Meksyku,
Istambule i Nowym Jorku – składające się na obszerny program nowego
kinowego show. W trakcie koncertu Pierre Rieu porozmawia z tatą o tym
jak przeżyli ostatni rok i jakie mają plany. Widzowie zostaną też
zaproszeni za kulisy oraz na specjalne przyjęcie w Maastricht.
Niech znów powróci magia i świetna zabawa! Sieć kin Helios zaprasza melomanów na niezwykłe seanse! Szczegółowe informacje oraz zakup biletów dostępne są pod adresem: www.helios.pl/znowurazem. W ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz” dokonując zakupu z wyprzedzeniem, można wybrać najlepsze miejsca, a także – zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).