NAJMRO. Kocha, kradnie, szanuje” na ekranach kin Helios!

In Kino

Choć żyje w świecie najpiękniejszych kobiet, najszybszych samochodów i wielkich pieniędzy, poznaje dziewczynę, dla której chce wszystko zmienić… Tylko czy będzie potrafił? Najbliższy piątek przyniesie kinomanom propozycję nie do odrzucenia, zarówno ze względu na rewelacyjną obsadę aktorską, jak i reżyserię, muzykę oraz zdjęcia. Film „Najmro. Kocha, kradnie, szanuje” wypełniają porywające zwroty akcji, które po prostu trzeba zobaczyć na wielkim ekranie!

Oto komedia akcji w mistrzowskiej reżyserii Mateusza Rakowicza, film inspirowany prawdziwą historią Zdzisława Najmrodzkiego, gwiazdy przestępczego półświatka i legendarnego króla ucieczek, który niemal 30 razy wymknął się organom ścigania PRL. Milicja dawała za jego głowę milionowe nagrody, kobiety zaś głowę dla niego traciły, a mężczyźni podziwiali go za spryt i odwagę.

Brawurowe wyczyny Najmrodzkiego śledziła w latach 70. i 80. cała Polska. Obrabiając Pewexy, żył kolorowo w czasach, w których wszystko określić można było jedynie mianem szarego. W rolach głównych zobaczymy znakomitych aktorów: Dawida Ogrodnika, Roberta Więckiewicza, Jakuba Gierszała, Rafała Zawieruchę i Maszę Wągrocką.

Oto komedia smaczna pod każdym względem, stanowiąca świetną propozycję na udany wieczór w kinie Helios. W bilety warto zaopatrzyć się już dziś na stronie: www.helios.pl/najmro, zyskując gwarancję dobrego miejsca oraz najbardziej korzystną cenę. „Najmro. Kocha, kradnie, szanuje”, a widz przychodzi, ogląda i… się zachwyca!

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjipromocji: Premiery filmowe 2023 – zapowiedzi 7 hitów

Na ekrany polskich kin w przyszłym roku wejdzie mnóstwo hitów rozgrzanych do czerwoności w kuźni hollywoodzkiej fabryki snów. Na niektóre tytuły

Read More...

#wtonacjirozmowy: Roma J.Fiszer.Zła wokół jest zbyt wiele. Nie czuję żadnej potrzeby, aby jeszcze o tym pisać…”

Z Romą J.Fiszer rozmawiamy nie tylko o najnowszej książce, ale też po prostu o życiu, o marzeniach, o planach o

Read More...

Festiwal Audioriver 2022 zakończony

Za nami 15. edycja Audioriver. Podczas trzech dni, na 11 scenach wystąpiło ponad 100 artystów muzyki elektronicznej, a wśród nich m.in.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu