Maniakalny klaun powraca, aby terroryzować nastolatkę i jej młodszego brata w noc Halloween… Sieć kin Helios zaprasza swoich widzów na premierowe seanse mrożącego krew w żyłach horroru „Terrifier 2. Masakra w Święta” od piątku, 23 grudnia. Ta produkcja to z pewnością propozycja wyłącznie dla miłośników mocnych filmowych wrażeń!
Wszyscy fani rozrywki, która może przyprawić o palpitację serca, powinni z pewnością zobaczyć tę nowość. To ostatnio najgoręcej dyskutowana produkcja, która w USA w ciągu zaledwie trzech weekendów ograniczonej dystrybucji zwróciła się 20-krotnie!
Maniakalny zabójca klaun Art wrócił, by ponownie karmić się strachem swoich ofiar i budzić grozę. Akcja filmu rozgrywa się w Halloween. Tym razem klaun Art na swoje ofiary upatrzy Siennę, jej najbliższych, oraz przyjaciół nastolatki. Maniakalny zabójca znowu pokaże swoją prawdziwą bezlitosną twarz i udowodni, że jego okrucieństwo nie zna granic…
Czy film ma szansę stać się klasyką gatunku? Dlaczego widzowie w trakcie październikowych seansów w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii mdleli albo potrzebowali interwencji medycznej? Czy w Polsce będzie podobnie? O tym widzowie Heliosa przekonają się już wkrótce… na własnej skórze!
Bilety na premierowe seanse horroru „Terrifier 2. Masakra w Święta” dostępne są na stronie www.helios.pl/terrifier oraz w kinowych kasach, a także w mobilnej aplikacji. Przy zakupie warto pamiętać o ofercie „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, gwarantującej wybór najlepszych miejsc, a także najbardziej korzystne ceny biletów.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).