Witaj we wszystkich światach! Audioteka zaprasza do swojego multiwersum w nowej kampanii

In Aktualności, Audiobooki

8 marca miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. Przewodnikami po świecie dobrze opowiedzianych historii są: Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski. Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.

Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają doskonale fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali Dark czy Rick i Morty, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu Wszystko wszędzie naraz. Wieloświaty są również najlepszym sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.

Wyjątkowa podróż po świecie Audioteki

– Zależało nam na tym, aby klip w oryginalny i nieoczywisty sposób pokazywał całe spektrum gatunków i opowieści Audioteki. Koncepcja przygotowana przez Marcina Nowakowskiego i Dominika Przerwę, pełna gatunkowych nawiązań, symboli i dynamiki, w idealny sposób obrazuje cały wachlarz historii, które czekają na naszych użytkowników – komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

– W nowej kampanii, którą z ogromną przyjemnością przygotowaliśmy dla Audioteki, postawiliśmy na skojarzenie doświadczenia marki z podróżą, ale to dość nietypowe doświadczenie, bo zamiast przez świat, podróżujemy przez całą masę różnych światów. „Multiwersum Audioteki” to przestrzeń, w której wydarzyć się może absolutnie wszystko. Z łatwością wskakujemy w kolejne historie, żonglując gatunkami w zależności od naszego nastroju. Każdy znajdzie tu jakiś swój świat i powód do odwiedzenia kolejnego. Wszystkim podróżnikom życzymy niezapomnianych doznań – dodaje Marcin Nowakowski, współautor koncepcji spotu.

Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez cenionych specjalistów w swoich dziedzinach, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony WWW.

***

Audioteka – powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 19 500 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów. Oferuje wyselekcjonowane treści w 11 językach, m.in po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 000 godzin treści rocznie na nasze trzy główne platformy – “Audioteka”, “Lecton”, oraz dedykowane pracownikom firm “Inspiro”. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki. Jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół doświadczonych specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku. Dlatego też marka mocno wspiera kulturę, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę”, wspierający finansowo projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

Kryminalny duet, którego jeszcze nie było!

Początek lata przynosi miłośniczkom i miłośnikom kryminałów opowieść, która może stać się jednym z hitów tego lata. Cienie dawnych

Read More...

Światowej klasy artyści i prelegenci podczas czterech lipcowych dni na Colours of Ostrava 2024! Bilety w niższej cenie tylko do 14 czerwca!

Wyjątkowa postindustrialna przestrzeń starej huty, 250 prelegentów na jedynym w swoim rodzaju forum dyskusyjnym Meltingpot i doskonały line-up z

Read More...

Reakcja Słowiańska opanowuje Zagłębie Dąbrowskie, jednak na tym nie poprzestaniemy! Zdobędziemy cały kraj!

Celem festiwalu jest popularyzacja i krzewienie wiedzy o kulturze rodzimej, w tym przede wszystkim Słowian, a także integracja ludzi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu