Zuzanna Ziomecka, Anna Gacek, duet Pigout i Chmielarz – to tylko niektórzy twórcy, jakich będzie można usłyszeć tej jesieni w nowych podcastach Audioteki. Będzie o zdrowiu psychicznym, cyberbezpieczeństwie, ale też o kulturze i popkulturze.
Zapał bez wypalenia
W swojej autorskiej audycji – Wyspa spokoju. Zapał bez wypalenia – Zuzanna Ziomecka rozmawia z ekspertami o wypaleniu zawodowym, które dotyka pracowników każdej branży. U niektórych wiąże się z wybuchami złości, u innych z głębokim smutkiem, zmęczeniem albo napadami lęku. Jednak u każdego jest to powalająca trudność, wiążąca się z utratą zapału. W tym ośmioodcinkowym cyklu osoby, które doświadczyły wypalenia zawodowego oraz specjaliści opowiedzą o tym, jak chronić zapał oraz jak wzniecić go na nowo, gdy wygaśnie. Pierwszy odcinek jest już dostępny w aplikacji Audioteki, a kolejne będą publikowane w każdy wtorek.
Error: po drugiej stronie
W autorskiej audycji, redakcja serwisu Niebezpiecznik.pl wraz z zaproszonymi ekspertami przeanalizuje m.in. ataki hakerskie będące tłem wydarzeń ukazanych w audioserialu Error autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego. Wśród gości podcastu znajdą się m.in. eksperci z firmy Euvic, partnera podcastu, którzy pomagali w tworzeniu scenariusza do tej produkcji.
Z podcastu Błąd krytyczny będzie można dowiedzieć się m.in. jakimi narzędziami posługują się hakerzy, czy cyberprzestępcy mogą faktycznie sparaliżować nasze państwo, czy przez internet łatwo jest nas okraść, a także… jak zmienić muzykę płynącą z głośnika hałaśliwego sąsiada. Premiera pierwszego odcinka już 13.10.
Popkultura w najlepszym wydaniu, czyli Anna Gacek znów w Audiotece!
Po świetnie przyjętej przez słuchaczy audycji Sweet Teens, Anna Gacek wróciła z nowym projektem. W kolejnych odcinkach Blasków i cieni, autorka będzie opowiadać słuchaczom to, co najpopularniejsi artyści opisali w swoich autobiografiach. Wciągające historie wielkiej sławy, światowych karier i ekstrawaganckiego życia, a także spektakularnych porażek, mrocznej strony popularności i osobistych dramatów ludzi, którzy ze szczytów potrafili spaść na samo dno. Każdy odcinek to jedna książka i jeden życiorys. Użytkownicy Audioteki już teraz mogą przesłuchać pięciu pierwszych odcinków cyklu, a kolejne będą pojawiały się co środę (są dostępne za darmo przez 48 godzin od momentu premiery).
Wyczekiwany powrót
Pierwszy sezon cyklu Pigout i Chmielarz gadają o książkach był jednym z najchętniej słuchanych podcastów Audioteki. Nic więc dziwnego, że fani serii czekali na potwierdzenie drugiego sezonu i… doczekali się. W drugim sezonie nie zabraknie refleksji, dygresji i wspomnień o literaturze w różnych wydaniach. Autorzy już 26. października powrócą z drugim sezonem swoich rozmów, a wszystkie odcinki pierwszego są bezpłatnie dostępne w aplikacji.
W kolejnych tygodniach nowości w Audiotece nie zabraknie. Warto więc regularnie odwiedzać aplikację, by być na bieżąco z wszystkimi premierami ze świata podcastów, audiobooków i audioseriali.
***
Audioteka – powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 19 500 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów. Oferuje wyselekcjonowane treści w 11 językach, m.in po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 000 godzin treści rocznie na nasze trzy główne platformy – “Audioteka”, “Lecton”, oraz dedykowane pracownikom firm “Inspiro”. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki. Jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół doświadczonych specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku. Dlatego też marka mocno wspiera kulturę, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę”, wspierający finansowo projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.