Ruszyło niecodzienne Wyzwanie Smaku Pepsi MAX

In Aktualności, Wydarzenia

Wyjątkowa sytuacja wymaga nieszablonowych działań – kierując się tym przesłaniem firma PepsiCo organizuje w tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi MAX w niezwykle pomysłowy sposób. Inaczej niż w poprzednich edycjach tego popularnego wydarzenia angażującego konsumentów, w tym roku będą oni mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w wybranym przez siebie paczkomacie InPost. Dla wszystkich uczestników przewidziane zostały nagrody, a sama akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub wyczerpania zestawów testowych.

Wyzwanie Smaku Pepsi zdążyło się w Polsce wpisać w klimat licznych wakacyjnych wypraw, a dzięki świetnej zabawie, sporej dawce pozytywnych emocji, a niejednokrotnie zaskoczenia  zjednało sobie wielu zaangażowanych fanów. W tym roku, w reakcji na ograniczenia wprowadzone w związku z sytuacją sanitarną oraz w dążeniu do zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa, organizatorzy akcji postanowili przenieść Wyzwanie Smaku Pepsi bezpośrednio do domów uczestników.

– Nasz pomysł polega na tym, aby zapewnić konsumentom pozytywną rozrywkę i możliwość przetestowania własnych  preferencji smakowych w bezpieczny pod względem sanitarnym sposób. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zarejestrować się na stronie www.pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax i wybrać najbardziej dogodny w okolicy paczkomat InPost, do którego bezpłatnie trafi nasza specjalna przesyłka-niespodzianka – opisuje tegoroczny mechanizm akcji Maria Skurewicz, młodsza kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – W przesyłce znajduje się skrzyneczka, której wygląd nawiązuje do fabuły reklamy telewizyjnej Pepsi MAX. Celem tego zabiegu jest żartobliwe zachęcenie do spróbowania znajdujących się wewnątrz opakowania dwóch różnych bezcukrowych wersji napojów typu cola i wyboru smaku według własnych preferencji. Puszki są oczywiście jednolite i nieoznakowane, z wyjątkiem unikalnych kodów QR, co zapewni pełną bezstronność procesu – dodała Maria Skurewicz.

Instrukcja dotycząca przeprowadzenia testu znajdują się w przesyłce. Po dokonaniu wyboru konsumenci będą mogli zeskanować aparatem w telefonie kod QR z opakowania zawierającego preferowany napój, co spowoduje przeniesienie na stronę Wyzwania Smaku Pepsi MAX, gdzie należy potwierdzić swój wybór.

– Każdy uczestnik, niezależnie od finalnego wyboru smaku napoju, otrzyma nagrodę. Dla pierwszego tysiąca osób są to wejściówki do największego w Europie zadaszonego parku wodnego Suntago na 1 dzień dla 1 osoby, a pozostałe 14 tysięcy osób (łącznie zapewniamy aż 15 tysięcy zestawów) otrzyma kupon na darmowy napój z oferty PepsiCo do odbioru podczas wizyty w Suntago do dnia 31 grudnia 2021 roku – warto się zatem pospieszyć – dodała Maria Skurewicz.

Akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub do wyczerpania zestawów testowych. Ostateczne wyniki Wyzwania Smaku Pepsi MAX zostaną ogłoszone  w drugiej połowie czerwca 2021 roku.

Silne wsparcie marketingowe

Tegoroczne wyjątkowe Wyzwanie Smaku Pepsi MAX wspiera silna kampania, która obejmuje działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), oraz uwzględnia takie kanały jak: search, programmatic, mobile i display. Dodatkowym wsparciem akcji będą oklejane postacią Pinokia z reklamy Pepsi MAX paczkomaty InPost. Oprócz tego do udziału w akcji zachęcać będą influencerzy na stałe współpracujący z marką Pepsi.

Niecodzienna aktywacja została opracowana przez agencję Artegence, za jej realizację odpowiada agencja  Ewesa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications. Partnerami akcji są InPost oraz park wodny Suntago.

Szczegółowe informacje dotyczące Wyzwania Smaku Pepsi MAX znajdują się na stronie www.pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax. Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony https://www.facebook.com/PEPSIpl/.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjipromocji: Nadchodzi czas Uwalniania!

Odkryj przejmującą historię o dorastaniu, odkrywaniu prawdy o sobie i niezwykłej odwadze. Już wkrótce premiera bezkompromisowej i szczerej do bólu powieści –

Read More...

#wtonacjirecenzji: „Doberman”, czyli czytasz na własną odpowiedzialność…

Doberman. Takim słowem została opatrzona najnowsza książka Jacka Piekiełki. Z pozoru wydaje się, że jest zupełnie niegroźne. W końcu nazwa tej

Read More...

#wtonacjirecenzji: „Łemkowie. Losy zaginionego narodu” – lekcja historii według Marka A. Koprowskiego.

Muszę przyznać, że biorąc do rąk książkę Marka A. Koprowskiego „Łemkowie. Losy zaginionego narodu.” początkowo czułam niechęć. „Kolejne suche

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu