Sieć kin Helios zaprasza na tworzony z wielkim rozmachem film przygodowy, jakiego jeszcze nie było! Fabuła filmu familijnego „Czarny Młyn” powstała na motywach książki mistrza polskiej literatury młodzieżowej, Marcina Szczygielskiego. Twórcą filmu jest Mariusz Palej, autor docenionego obrazu „Za niebieskimi drzwiami”. Oprócz fantastycznych aktorów młodzieżowych, w filmie wzięli udział także między innymi Marcin Dorociński, Janusz Chabior i Magdalena Nieć.
Iwo i grupa jego przyjaciół mieszkają w małym miasteczku, w którym przeżycie czegoś ekscytującego graniczy z cudem. Żądnych przygód przyjaciół zaczynają fascynować górujące nad okolicą ruiny ogromnego fabrycznego młyna, zwanego przez miejscowych Czarnym Młynem. Kiedy mimo ostrzeżeń wchodzą na zakazany teren, w sielankowym dotąd miasteczku rozpoczyna się seria dziwnych zdarzeń…
Odkrywają, że w Młynie żyje tajemnicza siła, która może stanowić ogromne zagrożenie. Aby się jej przeciwstawić, dzieciaki będą musiały trzymać się razem. Nic jednak nie jest w stanie przygotować je na zaskakujący finał walki. Ważną rolę odegra w nim nie tylko coraz bardziej dojrzały i odpowiedzialny Iwo, wspierany przez Piotrka i Natalkę, między którymi rodzi się uczucie. Niespodziewany wpływ na bieg wydarzeń będzie miała także Mela, której pozorna słabość okaże się niezwykłym darem.
Ciekawość to pierwszy stopień do… przygody! Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na premierowe seanse filmu familijnego „Czarny Młyn” w kasach kin w całej Polsce oraz na stronie: www.helios.pl/mlyn. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także – zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).