„Bo we mnie jest seks” to fascynująca historia Kaliny Jędrusik, której życie wychodziło poza szare ramy PRL-owskej rzeczywistości, a nazwisko często zestawiano z Marylin Monroe – nie bez powodu! Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse od piątku, 19 listopada.
Warszawa, lata 60. Przed ekranami czarno-białych odbiorników zasiadają miliony Polaków. I nagle ktoś przykuwa ich wzrok. To Kalina Jędrusik (Maria Dębska) – zjawiskowa aktorka i piosenkarka, która wnosi koloryt do bezbarwnej rzeczywistości. Kusi wdziękiem, seksapilem. Elektryzuje panów i oburza panie. Nie chce się wpisywać w ówczesny model kobiety. Żyje na własnych zasadach, co nie zawsze podoba się pruderyjnemu społeczeństwu.
„Bo we mnie jest seks” już w kinach Helios
Liczne skandale, życie w miłosnym trójkącie z mężem Stanisławem Dygatem (Leszek Lichota) i Luckiem (Krzysztof Zalewski), kontrowersyjne wypowiedzi i epatujące seksapilem stroje sprawiają, że Kalina zyskuje także miano naczelnej skandalistki PRL. A przecież największy skandal z jej udziałem dopiero się zacznie…
„Bo we mnie jest seks” to ważny fragment z życia Kaliny Jędrusik, o której śmiało można powiedzieć, że jest największą ikoną polskiej popkultury. To historia wzlotów i upadków jej zawrotnej kariery. Wydarzeniom z życia Jędrusik towarzyszy atmosfera szalonej zabawy środowiska ówczesnej śmietanki towarzyskiej.
Helios zaprasza na premierowe seanse filmu „Bo we mnie jest seks” już od najbliższego piątku, szczegóły dostępne są pod adresem: www.helios.pl/kalina. Kup bilet już dziś, wybierz najlepsze miejsce w sali i zaoszczędź najwięcej. Do zobaczenia na porywających seansach!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).