Max Verstappen i Viaplay zawarli porozumienie rozszerzające długoterminowe, wielorynkowe partnerstwo Mistrza Świata Kierowców Formuły 1 i wiodącej platformy streamingowej. Logo Viaplay pojawi się na kasku Verstappena już podczas najbliższego Grand Prix Singapuru, a także na daszku oficjalnej czapki kierowcy od sezonu 2023. Partnerstwo obejmuje również produkcję kolejnych ekskluzywnych treści dla widzów Viaplay, po sukcesie tegorocznych, oryginalnych filmów dokumentalnych „Verstappen – Lion Unleashed” i „Master of the Track”.
Viaplay i Verstappen będą wspólnie pracować nad nowymi i ekskluzywnymi programami, które będą miały premierę pomiędzy końcem obecnego sezonu Formuły 1 w listopadzie, a początkiem sezonu 2023. W styczniu br. Verstappen został ambasadorem Viaplay w krajach, w których platforma posiada prawa do pokazywania Formuły 1. Po rozszerzeniu współpracy występował będzie w tej roli na wszystkich rynkach, na których obecne jest Viaplay, także tam gdzie dostępna jest ekskluzywna zawartość Viaplay Select.
Max Verstappen: „Jestem zachwycony, że przedłużyłem współpracę z Viaplay. Do tej pory znakomicie nam się razem pracowało, nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań, których efektem będą wysokiej jakości treści dla wszystkich fanów Formuły 1. Jak wszyscy wiemy streaming to przyszłość transmisji sportowych i czuję, że Viaplay wykonuje świetną pracę w kształtowaniu tej przyszłości”.
Max Verstappen i Viaplay zaczynają współpracę
Peter Nørrelund, dyrektor sportowy Viaplay Group: „Współpraca Viaplay i Maxa okazała się wielkim hitem, a teraz wspólnie wrzucamy wyższy bieg. Nasze nowe filmy dokumentalne będą ekscytować kibiców przez cały okres poza sezonem Formuły 1. Platforma Viaplay stale się rozwija, nasze sportowe produkcje stoją na najwyższym poziomie, jednak zawsze staramy się doskonalić nasze umiejętności w zakresie opowiadania wyjątkowych historii sportowych. Teraz fani będą mieli okazję jeszcze bardziej zbliżyć się do niesamowitego sportowca, jakim bez wątpienia jest Max Verstappen. Logo Viaplay pojawi się na kasku mistrza, dzięki czemu będzie widoczne dla milionów fanów F1 na całym świecie, w każdy wyścigowy weekend”.
Viaplay jest domem Formuły 1 w Holandii, krajach nordyckich i bałtyckich, a od 2023 roku będzie prowadzić transmisje na żywo z najszybszego show na ziemi również w Polsce.
Partnerstwo z Maxem Verstappenem to kolejna odsłona współpracy Viaplay z największymi gwiazdami światowego sportu. W sierpniu platforma ogłosiła podobne porozumienie z norweskim napastnikiem Manchesteru City, Erlingiem Haalandem. Pierwszym efektem współpracy z jednym z najlepszych piłkarzy nożnych na świecie jest film dokumentalny „Haaland – The Big Decision”, dostępny wyłącznie na platformie Viaplay.
****
O Viaplay Group
Grupa Viaplay (Viaplay Group AB) to czołowy gracz na rynku międzynarodowego streamingu. Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich i bałtyckich, a także w Polsce, w Stanach Zjednoczonych i w Holandii. W Wielkiej Brytanii platforma Viaplay zostanie uruchomiona w 2022 roku. Następnie, do końca 2023 roku, usługa będzie wprowadzona w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Każdego dnia milionom klientów zapewniamy pozytywne emocje i wyjątkową ofertę rozrywkową, w tym własne produkcje Viaplay Originals, a także transmisje wydarzeń sportowych na żywo. Usługi Grupy Viaplay obejmują streaming, kanały telewizyjne i radiowe, a także firmy produkcyjne. Naszym celem jest opowiadanie historii, które poruszają widzów oraz poszerzają horyzonty. Viaplay Group jest notowana na giełdzie Nasdaq Stockholm (‘VPLAY B’).