Anna Gacek w nowym podcaście odkrywa przed słuchaczami „dekadę złego stylu”

In Audiobooki

Anna Gacek rozpoczęła kolejną serię podcastów – Sweet 00’s – w której zabierze swoich słuchaczy w prawdziwie popkulturową podróż w czasie. Wcześniej prowadziła cykl “Sweet 90’s” o muzyce z lat 90-tych, a także „Don’t Give Up”, w którym była dziennikarka radiowej Trójki opowiadała o piosenkach przynoszących nadzieję. Gacek prowadzi również podcast „Rzeczy Ulubione”, z którym wraz ze swoimi gośćmi ze świata polskiej kultury i sztuki, powróci do słuchaczy już we wrześniu. Sweet 00’s to jej czwarty autorski podcast, który jest dostępny w aplikacji Audioteki od 13 lipca 2021r. Czym tym razem zaskoczy swoich słuchaczy dziennikarka?

Wszystkie zbrodnie lat 2000

Już od 13 lipca, aż do grudnia, w każdy wtorek Anna Gacek zabierze swoich słuchaczy w podróż po ekscentrycznych latach 2000. Dwie dekady temu, popkultura niestrudzenie balansowała na granicy sztuki wysokiej
i niskiej, grzesznych przyjemności i rzeczy wielkich, tego, co wypada i co jest poniżej krytyki. Były to czasy niejednoznaczne, kontrowersyjne, estetycznie i artystycznie wyzywające. Nastąpiły wielkie zmiany społeczne, technologiczne, konsumpcyjne
i modowe. Tłem tych wszystkich wydarzeń była kultura popularna. Początek XXI wieku to wielkie kinowe hity, które większość z nas widziała, a przynajmniej kojarzy z nazwy: Mroczny Rycerz, Gladiator czy Bridget Jones. „Lata zerowe” to momenty pamiętnych zmian w popkulturze: odrodzenia Madonny, śmierci Michaela Jacksona, czy celebryckich afer i skandali: załamania Britney Spears, ekscesów Lindsay Lohan
i Paris Hilton, fenomenu klanu Kardashian i bezwzględności tabloidów. Wszyscy pamiętamy też pożegnanie „Przyjaciół” czy stukot obcasów Carrie Bradshaw, na słynnych schodach prowadzących do jej nowojorskiego mieszkania. Tłem wszystkich wydarzeń tego okresu była niezmiennie muzyka. Millennium to czasy nowej rockowej rewolucji i odrodzenia muzyki gitarowej. Pamiętamy niezapomniany debiut Arctic Monkeys, początki karier Amy Winehouse, Beyonce i Adele. Przeboje White Stripes, The Killers czy Kings of Leon. I to właśnie w popkulturowo-muzyczną podróż w czasie po latach 2000 zabierze swoich słuchaczy w swoim nowym podcaście – Sweet 00’s – Anna Gacek.

Przeżyjmy to jeszcze raz

Lata 2000 to niezliczone, fascynujące wspomnienia i historie. Już od 13 lipca, audycja Sweet 00’s będzie jest dla wszystkich korzystających z aplikacji Audioteki. Pierwszy odcinek można odsłuchać całkowicie za darmo. Kolejne z nich będą się pojawiać
w każdy wtorek i przez 48 godzin od premiery będą dostępne w aplikacji bezpłatnie, a następnie dla subskrybentów Audioteka Klub. 

Zachęcamy do wspólnej podróży i odkrycia lat 2000 na nowo: link.

***

Audioteka Klub – usługa, która daje dostęp do biblioteki ponad 5 000 audiobooków w ramach miesięcznego abonamentu. Dołączając do Audioteka Klub, słuchacz otrzymuje również możliwość zakupu ponad 10 000 tytułów dostępnych w Audiotece ze specjalną, stałą zniżką. Klubowicze zyskują również szereg przywilejów, m.in. możliwość dzielenia się zakupionymi audiobookami z członkami rodziny czy wcześniejszy dostęp do audioseriali, premier i podcastów.

Audioteka – powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków
w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce.  Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 12 500 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów. Oferuje wyselekcjonowane treści w 11 językach, m.in po niemiecku, francusku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 000 godzin treści rocznie na nasze trzy główne platformy – “Audioteka”, “Lecton”, oraz dedykowane pracownikom firm “Inspiro”. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki. Jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak audioseriale, treści edukacyjne, audio dokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół doświadczonych specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku. Dlatego też marka mocno wspiera kulturę, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę”, wspierający finansowo projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjirozmowy: Anna Krystaszek: Klucz do wydania powieści? Trzeba pisać codziennie

– Oczywiste jest, że nieco się obawiam negatywnych opinii. Jednak jest pewnie powiedzenie, że tylko głupiec się nie boi.

Read More...

#wtonacjipromocji: „Informacja zwrotna”, czyli w zasadzie, jaką się okaże?

Jakub Żulczyk to autor, którego nie trzeba przedstawiać. Świadczy o tym popularność i rozpoznawalność, jaką zyskał dzięki nieszablonowym publikacjom

Read More...

#wtonacjipromocji: „Tokio vice”, czyli czas odkryć brutalną twarz Japonii!

Tym razem w serii #wtonacjipromocji prezentujemy Wam publikację Jake’a Adelsteina. Prawdą jest, że została wydana w 2009 roku, lecz

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu