278 893 widzów na DZIEWCZYNACH Z DUBAJU®! Najlepsze polskie otwarcie roku Odebrane

In Kino

Dziewczyny z Dubaju®” wzięły szturmem polskie kina! Najlepsze polskie otwarcie 2021 roku – ponad 278 tysięcy widzów w pierwszy weekend!

Najbardziej skandalizująca produkcja roku już w kinach

Ostatni weekend w kinach należał do „Dziewczyn z Dubaju®”! Jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji roku już teraz okazała się wielkim sukcesem frekwencyjnym. Najnowszy film w reżyserii Marii Sadowskiej wybił się na szczyt box office, notując aż 278 893 widzów po pierwszym weekendzie na ekranach kin.

Najbardziej skandalizująca produkcja roku już w kinach

To najlepsze otwarcie polskiego filmu i drugie otwarcie w 2021 roku ustępujące wyłącznie najnowszej odsłonie przygód Jamesa Bonda „Nie czas umierać” (440 tysiący widzów w pierwszy weekend). „Dziewczyny z Dubaju®” zebrały w kinach w  pierwszy weekend na ekranach kin większą widownię niż „Diuna” (233 tys.) i marvelowski „Eternals” (133 tys.) czy horrorystyczny hit „Obecność 3” (144 tys.). Jeśli chodzi o krajową kinematografię, film okazał się bezkonkurencyjny, wyprzedzając dotychczasowego lidera – „Pitbulla” Patryka Vegi (227 tys.) i „Wesele” Wojtka Smarzowskiego (139 tys.) i notując najlepsze otwarcie roku w polskim kinie.

 „Dziewczyny z Dubaju®” – zaproszenie na film

  „Dziewczyny z Dubaju®” – dlaczego warto zobaczyć film?

„Dziewczyny z Dubaju®” – zwiastun

 „Dziewczyny z Dubaju®” – teaser

  „Dziewczyny z Dubaju®” – making of

„Thriller erotyczny z konfesyjnym charakterem krytyki osób z show-biznesu i z manifestem o zacięciu społecznym”

„Trafnie operuje wyobraźnią tamtych czasów”

Adriana Prodeus, Vogue

„Paulina Gałązka błyszczy bardziej niż olśniewające kreacje i złote ornamenty luksusowych apartamentów razem wzięte”

Tomasz Zacharczuk, Trójmiasto.pl

„Pełna scen seksu produkcja zaskakuje lekkością i humorem. Trudno się od niej oderwać”

„Dwie godziny zaskakująco dobrej rozrywki. Porywającej, przezabawnej i opowiedzianej z lekkością. A do tego naszpikowanej scenami seksu, na których nie czujemy zażenowania”

Karolina Stankiewicz, WP.PL

„Paulina Gałązka jest w roli Emi naprawdę przekonująca i wiarygodna, a i Katarzyna Figura zdaje się wyciągać z każdej sceny maksimum potencjału”

„Kipi od piękna, luksusu, blichtru”

Paweł Piotrowicz, ONET.PL

Najbardziej skandalizująca produkcja roku już w kinach

„W tym przypadku mamy do czynienia z naprawdę dobrą polską produkcją oraz świetnymi kreacjami aktorskimi”

„Humor w połączeniu z historią, która rzeczywiście skłania do refleksji”

Maksymilian Kluziewicz, ESKA.pl

„Wśród młodego pokolenia polskich aktorek dawno nie było tyle urodzaju i talentu”

„Kompetentny film, z historią, pozwalający przemycić nieco treści i zadać pytania, nad którymi po seansie człowiek chwilę się zastanawia”

Łukasz Kołakowski, MOVIESROOM.PL

„Imponujący jest rozmach tej produkcji. W Polsce nie robi się takich filmów”

„Kilka scen zostanie w głowie na bardzo długo”

Adrian Nychnerewicz, SE.PL

„Magnetyczna Paulina Gałązka”

Krzysztof Połaski, Telemagazyn

„To jest film obyczajowy, moralitet, kryminał, ale też film o miłości”

Kuba Wojewódzki

Obraz zawierający osoba, sukienka

Opis wygenerowany automatycznie

Ostatni weekend w kinach należał do „Dziewczyn z Dubaju®”! Jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji roku już teraz okazała się wielkim sukcesem frekwencyjnym. Najnowszy film w reżyserii Marii Sadowskiej wybił się na szczyt box office, notując aż 278 893 widzów po pierwszym weekendzie na ekranach kin.

To najlepsze otwarcie polskiego filmu i drugie otwarcie w 2021 roku ustępujące wyłącznie najnowszej odsłonie przygód Jamesa Bonda „Nie czas umierać” (440 tysiący widzów w pierwszy weekend). „Dziewczyny z Dubaju®” zebrały w kinach w  pierwszy weekend na ekranach kin większą widownię niż „Diuna” (233 tys.) i marvelowski „Eternals” (133 tys.) czy horrorystyczny hit „Obecność 3” (144 tys.). Jeśli chodzi o krajową kinematografię, film okazał się bezkonkurencyjny, wyprzedzając dotychczasowego lidera – „Pitbulla” Patryka Vegi (227 tys.) i „Wesele” Wojtka Smarzowskiego (139 tys.) i notując najlepsze otwarcie roku w polskim kinie.

 „Dziewczyny z Dubaju®” – zaproszenie na film

  „Dziewczyny z Dubaju®” – dlaczego warto zobaczyć film?

„Dziewczyny z Dubaju®” – zwiastun

 „Dziewczyny z Dubaju®” – teaser

  „Dziewczyny z Dubaju®” – making of

Nadchodzi film petarda! Oparte na prawdziwych wydarzeniach „Dziewczyny z Dubaju®”

Zdemaskują hipokryzję polskiego show biznesu i ujawnią całą prawdę na temat tzw. „afery dubajskiej”, w którą zamieszane były zarówno celebrytki i modelki, jak również wiele znanych postaci ze świata polityki, biznesu, czy sportu. Oto nowy film wyprodukowany przez duet producencki: Dorotę Rabczewską i Emila Stępnia, którzy już wcześniej mieli okazję współpracować przy hitach „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” i „Pitbull. Ostatni pies”.

Najbardziej skandalizująca produkcja roku już w kinach

Reżyserii podjęła się Maria Sadowska – autorka obsypanego nagrodami obrazu „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”. Niespotykanego rozmachu i realizmu dodają zdjęcia, które były kręcone zarówno w luksusowych miejscach w Polsce, jak i w prestiżowych międzynarodowych lokacjach. Na ekranie zobaczymy m.in.: Paulinę Gałązkę, Katarzynę Figurę, Jana Englerta, Beatę Ścibak-Englert, Katarzynę Sawczuk, Olgę Kalicką, Annę Karczmarczyk i Józefa Pawłowskiego. W obsadzie pojawiły się także zagraniczne gwiazdy: Giulio Berruti, Iacopo Ricciotti, Andrea Preti oraz Luca Molinari.

Emi to młoda ambitna dziewczyna, która od lat marzy o wielkim świecie. Gdy tylko nadarza się okazja, bez wahania wskakuje w jego tryby, stając się ekskluzywną damą do towarzystwa. Wkrótce to ona na zaproszenie arabskich szejków zaczyna werbować polskie miss, celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki. Jednak ten niedostępny, opływający w luksusy świat już niedługo pokaże swoją mroczną stronę…

Doda – „Don’t wanna hide”

DZIEWCZYNY Z DUBAJU®

W kinach 26 listopada

Gatunek: dramat/ sensacja/ erotyczny

Produkcja: Ent One Studios Ltd. / Ent One Investments , Polska 2021

Scenariusz: Dimitrij Potochnik, Lucas Coleman, Piotr Stanisław, Markus Moretti, Max Turell

Współpraca scenariuszowa: Agnieszka Olejnik, Kornelia Strzelecka

Reżyseria: Maria Sadowska („Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, „Dzień kobiet”)

Producent: Dorota Rabczewska („Pitbull. Ostatni pies”), Emil Stępień („Służby specjalne”, „Pitbull. Nowe porządki”, „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Pitbull. Ostatni pies”)

Producent kreatywny: Dorota Rabczewska

Obsada: Paulina Gałązka („Juliusz”, „Kobieta sukcesu”), Giulio Berruti („Walking on sunshine”, „Monte Carlo”, „Piekło Gabriela”), Katarzyna Sawczuk („Jak zostać gwiazdą”, „Córki dancingu”), Olga Kalicka („Rodzinka.pl”), Anna Karczmarczyk („Galerianki”, „Pitbull. Nowe porządki”), Katarzyna Figura („7 uczuć”, „Panie Dulskie”), Jan Englert („Bogowie”, „Lejdis”), Beata Ścibakówna („Układ zamknięty”), Józef Pawłowski („Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”, „Miasto 44”), Iacopo Ricciotti („Giorno di gloria”, „Il giorno della patata”, „Way Back Home”), Andrea Preti („Un nemico che ti vuole bene”), Luca Molinari („The Lady from the Sea”)

Film inspirowany wydarzeniami opisanymi w książce Piotra Krysiaka „Dziewczyny z Dubaju”

Join Our Newsletter!

Love Daynight? We love to tell you about our new stuff. Subscribe to newsletter!

You may also read!

#wtonacjirecenzji: „ELVIS” film tak samo pulsujący i dynamiczny jak muzyka Presleya. To produkcja, która pokazuje życie chłopaka, o którym bez wahania można powiedzieć, iż wart był milion dolarów.

Reżyser Baz Luhrmann oddaje widzom widowiskową historię króla rock and rolla opowiedzianą przez Toma Parkera „Pułkownika” (Tom Hanks) , człowieka który odkrył Presleya

Read More...

#wtonacjipromocji: „Król ringu”, czyli dlaczego nieważne ile razy upadłeś, jeśli wstałeś o jeden więcej

Przedstawiamy Wam literacki debiut autorki, która sygnuje swoje książki jako Dakota Arizona. Dzięki temu autorowi przekonujemy się ile może znaczyć wdanie

Read More...

#wtonacjipromocji: „Dziewczyna z biblioteki”, czyli jak i dlaczego faceci potrafią tracić głowy na punkcie kobiet

Przedstawiamy Wam następny tytuł Igi Daniszewskiej, który nosi tytuł „Dziewczyna z biblioteki”. Za sprawą tego tytułu autorka prezentuje, że typowe przeciwieństwa

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu